kreditnim karticama BANCA INTESE platite na 6 rata
sve za automobil i garažu
011 635 0666
za porudžbine iznad 6000 RSD
platite karticom ili uplatnicom i preuzmite besplatno u prodavnici
Čarape
Čarape
Auto koji je izmislio hot-heč postavio je prilično visoku lestvicu za sve što je došlo posle njega. Njegovo rođenje nije bilo lako . . . Prototip je bio zasnovan na Scirocco-u, sa motorom EA827 sa dvostrukim karburatorima i spuštenim, ukrućenim vešanjem. Kada je Volksvagenov šef istraživanja vozio ovaj prototip, usprotivio se oštrom ogibljenju i prevelikoj buci iz usisnog sistema i proglasio automobil "neupotrebljivim". Ipak, tim VW Golfa GTI istrajao je i završio sklapanje izuzetnog automobila. Gunhild Liljekuist je imao zadatak da stvori skup karakteristika koje bi izdvojile unutrašnjost GTI-ja od standardnog Golfa. Njegova rešenja postala su legende u dizajnu enterijera automobila: svetli Tartan karirana šara i ručica menjača nalik na golf lopticu, čineći nam ovaj dizajn čarapa besprekornim. Od farova, ventilacijskih otvora, teksture, boje i nasleđa dobijaju inspiraciju. Čarape "nazuvice" napravljene od Pamuka 76% sa dodacima Polijamida 20% za bolje trajanje i otpornost i Elastina 4% veličina L od 41 - 46 broj
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | CAR 888 ACCESSORIES |
Težina | 45 g |
Auto koji je izmislio hot-heč postavio je prilično visoku lestvicu za sve što je došlo posle njega. Njegovo rođenje nije bilo lako . . . Prototip je bio zasnovan na Scirocco-u, sa motorom EA827 sa dvostrukim karburatorima i spuštenim, ukrućenim vešanjem. Kada je Volksvagenov šef istraživanja vozio ovaj prototip, usprotivio se oštrom ogibljenju i prevelikoj buci iz usisnog sistema i proglasio automobil "neupotrebljivim". Ipak, tim VW Golfa GTI istrajao je i završio sklapanje izuzetnog automobila. Gunhild Liljekuist je imao zadatak da stvori skup karakteristika koje bi izdvojile unutrašnjost GTI-ja od standardnog Golfa. Njegova rešenja postala su legende u dizajnu enterijera automobila: svetli Tartan karirana šara i ručica menjača nalik na golf lopticu, čineći nam ovaj dizajn čarapa besprekornim. Od farova, ventilacijskih otvora, teksture, boje i nasleđa dobijaju inspiraciju. Čarape napravljene od Pamuka 76% sa dodacima Polijamida 20% za bolje trajanje i otpornost i Elastina 4% veličina L od 41 - 46 broj
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | CAR 888 ACCESSORIES |
Težina | 55 g |
Auto koji je izmislio hot-heč postavio je prilično visoku lestvicu za sve što je došlo posle njega. Njegovo rođenje nije bilo lako . . . Prototip je bio zasnovan na Scirocco-u, sa motorom EA827 sa dvostrukim karburatorima i spuštenim, ukrućenim vešanjem. Kada je Volksvagenov šef istraživanja vozio ovaj prototip, usprotivio se oštrom ogibljenju i prevelikoj buci iz usisnog sistema i proglasio automobil "neupotrebljivim". Ipak, tim VW Golfa GTI istrajao je i završio sklapanje izuzetnog automobila. Gunhild Liljekuist je imao zadatak da stvori skup karakteristika koje bi izdvojile unutrašnjost GTI-ja od standardnog Golfa. Njegova rešenja postala su legende u dizajnu enterijera automobila: svetli Tartan karirana šara i ručica menjača nalik na golf lopticu, čineći nam ovaj dizajn čarapa besprekornim. Od farova, ventilacijskih otvora, teksture, boje i nasleđa dobijaju inspiraciju. Čarape "nazuvice" napravljene od Pamuka 76% sa dodacima Polijamida 20% za bolje trajanje i otpornost i Elastina 4% veličina L od 41 - 46 broj
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | CAR 888 ACCESSORIES |
Težina | 48 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 45 g |
Kategorija | Vojne mašine |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Ovaj jedinstveni model čarapa odaje počast Hurliju Hejvudu, koji je uzeo kockastu zastavu za Porše na Daitona 24h četiri puta 1970-ih i još jednom 1991. Model B59 i danas zivi, a Heel Tread mu ovim odaje počast. Heel Tread je jedinstvena marka čarapa koja svoj inspiraciju crpi iz jedne od najvećih čovekovih strasti. Kolekcija je posveta i naklon nekim od najpoznatijih svetskih automobilskih ikona. Dizajniraju čarape za one koje gledaju izvan točkova i vide umetnost. Od farova, ventilacijskih otvora, teksture, boje i nasleđa dobijaju inspiraciju. Marka koja vam omogućava da sa sobom nosite svoje strasti. Čarape su dizajnirane i proizvedene u Portugalu, u pravljenju istih koristi se bešavno pletenje i dobija čarapa bez šavova, napravljene su od najkvalitenijeg češljanog Pamuka 80% sa dodacima Polijamida 18% za bolje trajanje i otpornost i Elastina 2% veličina L od 41 - 46 broj
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Vojne mašine |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |
Kategorija | Moto sport |
Proizvodjač | Heel Tread |
Težina | 55 g |