Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.
Kada su se automobile pojavili1890-ih putovanja njima su postajala sve dostupnija,ali fizički čin vožnje nije bio ni malo lak zadatak.Putevu su bili neasfaltirani,i tadašnji automobile nisu imali prednje vetrobransko stako i krov.Vozači su bili izloženi vremenskim neprilikama i bila im je potrebna posebno dizajnirana odeća i dodaci kako bi vožnja bila udobnija i sigurna.Trgovci su brzo shvatili novčani potencijal ovog novog odevnog sektora koji je svakim danom bio sve popularniji.U početku auto-moto oprema se sastojala od teških,vodonepropusnih kaputa,kappa,čizama,naočara i rukavica.Vožnja je tada bila daleko fizički zahtevnija operacija.Zamislite da morate svaki put da ručno okrenete motor da bi ga pokrenuli,a zatim uhvatite metalni volan na otvorenom po hladnom vremenu,i rukujete vozilom bez servo upravljača.Bez dobrih rukavica to nije moglo da se zamisli.U stvari,vozači su u to vreme često putovali sa dva para rukavica-jednim za upravljanje vozilom i drugim za zamenu guma.Ove rukavice su izgledale mnogo drugačije nego danas.S obzirom da su upravljački mehanizmi i logistika bili prilično grubi,rukavice iz tog doba su bile napravljene od deblje kože,ponekad obložene vunom iznutra i zalazile su duboko ispod rukava kaputa.Kada je vozač napuštao vozilo rukavice je odlagao u tzv.kutiju za odlaganje rukavica.Tokom 1930-tih godina automobile su počeli da dobijaju grejanje koje je efikasno grejalo kabinu i putnike.Pojavom grejanja kabine rukavice su evoulirale u kraće,pripijeni modele od tanje kože.Rukavice su često imale dodatne šavove na dlanovima za bolje držanje volana i perforacije kako se ruke nebi znojile i samim tim povećavale udobnost kod vozača.Rukavice za vožnju postaju statusni simbol i bivaju popularne što svetlije boje.Kako su automobile postojali sve više tehnološki napredni,popularnost rukavica za vožnju počela je da opada.Neklizni,gumirani volani su bili prijatni za dodir,a servo upravljači su mnogo doprineli lakšem upravljanju automobilima.Deo populacije i dalje nastavlja da ih koristi kao predmete stila,a ne kao funkcije.U današnje vreme rukavice koriste ljudi koji voze klasične automobile i one su danas napravljene od meke i tanke kože.Mogu se mašinski i ručno šiti.U našoj ponudi se nalazi veliki broj modela,raznih stilova i boja.