You are here

Često postavljanja pitanja (ČPP)

Kako se kupuje?

Pronađite proizvod koji želite da naručite

Iz našeg kataloga proizvoda ili uz pomoć pretraživača, pronađite proizvod koji želite da kupite.Radi bolje pretrage podelili smo naš prodajni asortiman po kategorijama.

Dodajte proizvod u korpu

Dodajte željeni proizvod u svoju korpu klikom na dugme "U korpu" koje se nalazi u desnom donjem uglu kartice proizvoda (u katalogu proizvoda) ili u dnu opisa proizvoda (kada je otvorena strana proizvod). Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na dugme "Nastavite kupovinu" i ponavljajte postupak sve dok ne dodate u korpu sve proizvode koje želite da kupite.

Naručite proizvod

Kada proverite da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, kliknite na dugme "Blagajna". Ovde će Vam izaći forma gde treba da upišete Vaše podatke za isporuku proizvoda, možete da vidite koliko će Vas koštati narudžbina ako iskoristite kupon kod, bodove za popust, sa troškovima dostave (ukoliko ih ima), te kolika je ukupna svota koju treba da platite po preuzimanju narudžbine.

Ukoliko niste prijavljeni na sajt pojaviće Vam se forma za registraciju, koju takođe treba ispuniti. Kada ste završili popunjavanje forme, kliknite na "Sledeći korak".

Ukoliko želite da izbrišete neki proizvod iz korpe, štiklirajte kolonu "Briši" i stisnite na "Osveži". Ako želite da povećate količinu proizvoda, u koloni "Količina" povećajte broj sa 1 na željenu količinu, pa potom pritisnite dugme "Osveži korpu".

Potvrda porudžbine

Na Vašem ekranu ćete videti podatke i sumu. Potvrdite ukoliko je sve ispravno.

Na email koji ste upisali pri prijavi za online kupovinu i koji ćete u budućnosti uvek koristiti pri kupovini,dobicete potvrdu o obavljenoj kupovini i na taj način možete biti sigurni da je porudžbina uspešno obavljena i prosleđena do nas.Takodje,na broj telefona koji ste ostavili prilikom kupovine dobićete SMS poruku sa informacijom da Vam je pošiljka poslata sa linkom za parćenje pošiljke.

Ako ste se i registrovali prilikom kupovine, onda ćete dobiti i mejl sa podacima za prijavu, koje koristite za svaku narednu kupovinu.

U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas na mobilni telefon koji ste ostavili pri registraciji, a ako Vas ne nađemo, poslaćemo Vam e-mail.

Isporuka

Nakon uspešno obrađene porudžbine sledi slanje robe na upisanu adresu. Dan ranije, pre isporuke ,Vam šaljemo email i sms poruku gde ćete dobiti obaveštenje da je paket poslat i kada možete da ga očekujete. U 90% slučajeva roba stiže idućeg dana kada je poslata od nas, sve ostalo zavisi od kurirske službe, odnosno praznika ili neradnih dana. 

Plaćanje i povrat novca

Na našem sajtu imate sledeće opcije plaćanja:

  • plaćanje pouzećem prilikom preuzimanja robe
  • kreditnim karticama
  • virmanom
  • PayPal-om (samo kupci iz inostranstva)

Plaćanje virmanskom uplatnicom na naš žiro-račun Ako želite da izvršite plaćanje virmanskom uplatnicom, molimo Vas da u krajnjem koraku „Blagajna“ u polje „Komentar narudžbe“ navedete ovaj podatak zajedno sa Vašim PIB brojem, nazivom firme i tačnom adresom,tj. ime,prezime i adresu stanovanja, ako ste fizičko lice.Takodje,plaćanje možete izvršiti i pouzećem prilikom preuzimanja robe ili kreditnim karticama.Kupci iz inostranstva plaćanje mogu izvršiti kreditnim karticama ili PayPal-om.

Nakon primanja Vaše porudžbine i utvrđivanja načina dostave, dobićete mailom ukupan iznos poručenih artikala zajedno sa troškovima ispruke.

To je automatski generisan e-mail, pre nego što smo proverili da li trenutno traženih artikala ima u odgovarajučoj količini na skladištu.

Molimo da ne plaćate pre nego što Vam potvrdimo porudžbinu u drugom mailu.

Na Vaš zahtev Vam se može izdati predračun. Sve što je potrebno je da u email-u pošaljete pismeni zahtev prodavcu sa brojem porudžbe na prodaja@autodragstor.rs

Ukoliko posle 5 radnih dana, nakon tog drugog email-a, na našem računu ne evidentiramo Vašu uplatu, smatraćemo da ste odustali od porudžbe.

Da bi smo ubrzali postupak provere uplate i slanje poručenih artikala na Vašu adresu ,molimo Vas da nam dostavite dokaz o uplati putem email-a (skeniranu uplatnicu ili elektronsku potvrdu banke).

Podaci koje treba upisati na virman su sledeći:

  • Primalac: Autoplaneta doo,Bulevar Mihajla Pupina 49/6,11070 Novi Beograd
  • Svrha uplate: Autodragstor, broj Vaše porudžbe
  • Broj računa: 275-0010229654608-08
  • Poziv na broj: broj Vaše porudžbe

Povrat novca

Po prijemu vraćene robe, ustanovićemo da li je sve u redu sa robom, tj. da je nekorišćena i bez oštećenja. Nakon toga, izvršićemo povraćaj novca najkasniije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora na daljinu.

Potrebno je da nam dostavite tekući račun na koji želite da izvršimo povraćaj sredstava (prodaja@autodragstor.rs). Ukoliko nemate tekući račun ili želite da novac vratimo na neku drugi način molimo vas da nas o tome obavestite.

U slučaju vraćanja robe kada se ista platila nekom od platnih kartica

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, [Autodragstor IPM] je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.​

Uslovi i kupovina iz inostranstva

  • ako se odlučite za kupovinu robe kod nas, obezbedićemo Vam povrat PDV-a (poreza).
  • poštarina je visoka kada se salje za inostranstvo ,pa je najbolja praksa da se roba šalje nekome u Srbiji (rođak, prijatelj) ,a kasnije da se samostalno organizujete oko prevoza ili da lično dođete kod nas, ukoliko ste u mogućnosti.
  • plaćanje možete izvršiti kreditnim karticama,uplatom direktno na naš devizni račun ili PayPal-om..
  • povraćaj PDV-a za strane državljane

Potreban je obrazac REF 4 koji kupac dobija prilikom plaćanja robe u našoj prodavnici u tri primerka.

Obrazac REF 4 je namenjen ispisu formulara za povraćaj poreza za strane kupce na Obrascu REF 4.

Prilikom plaćanja robe, kupac plaća iznos u celosti, tj. sa PDV-om.

Kupac je obavezan da prilikom prelaska granice tj. izlaska iz naše zemlje ,overi REF 4 obrazac na carini, u periodu od 3 meseca od datuma kupovine.

U vremenskom periodu od šest meseci, od datuma kupovine, kupac, ukoliko želi da povrati PDV ,mora ući u zemlju i donese 1 overen primerak (1 primerak zadržava carina, drugi je za kupca) u prodavnicu u kojoj je obavljena kupovina. Prodavac će vratiti novac za celokupni iznos pdv-a.

Kupac je obavezan, da se pre svog dolaska ,najavi par dana ranije prodavnici u kojoj je izdat REF 4 obrazac, putem e-mejla ili telefonom. Tom prilikom, potrebno je da radnji pošalje sken svog pasoša i overen REF 4 obrazac od strane carine, radi provere.

Minimalni iznos vrednosti kupljene robe za koju se može izdati REF 4 obrazac je 150 eura, obračunat na dan kupovine po važećem kursu NBS. Preuzmi obrazac REF 4

Isporuka

Rok isporuke

ROK ISPORUKE JE 2 DANA, ako se traženi proizvod nalazi na lageru, odnosno 3-6 RADNIH DANA ,ukoliko je potrebno da poručimo traženi proizvod. Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu, te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da je za određene artikle potrebno da čekate duže od navedenog roka, obavestićemo Vas putem mejla ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.

Naručene proizvode će na Vašu kućnu adresu doneti kurir. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom D Express se vrši na terotoriji R. Srbije bez Kosova.

Za poručene proizvode naplaćuju se dodatni troškovi isporuke koji se automatski dodaju na iznos Vaše porudžbine.

U nastavku možete videti cene dostave:

  • Do 1kg cena dostave je 240,00 RSD
  • Od 1-2kg cena dostave je 290,00 RSD
  • Od 2-5kg cena dostave je 320,00 RSD
  • Od 5-10kg cena dostave je 400,00 RSD
  • Od 10-20kg cena dostave je 460,00 RSD
  • Od 20-30kg cena dostave je 640,00 RSD
  • Nakon 30kg svaki naredni kg se obracunava 21,00 RSD
  • Cena dostave šoferšajbni zbog povećanog rizika iznosi 1200,00 RSD
  • Kada na sajtu izaberete opciju cene u EUR i odabir zemlje u koju želite da Vam roba bude isporučena, sistem će automatski obračunati poštarinu i dodati je na iznos kupovine.

Dostava pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da, u tom periodu, obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da pregledate paket- da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod neispravan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.Ako primetite oštecenje kada ste vec preuzeli pošiljku i kada je kurir otišao,dužni ste da u roku od 24h pozovete kurira i sa njim napravite zapisnik o oštećenju robe.Posle isteka roka od 24h nije moguća reklamacija.

Ukoliko je pošiljka, naizgled, bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ako ste pri kupovini odabrali opciju "plaćanje pouzećem",dužni ste da kuriru platite navedeni iznos..

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Praćenje posiljaka

Mogucnost praćenja Vaše pošiljke imate pomoću sledeceg linka gde unosite broj pošiljke

http://www.dailyexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka/

Garancije i reklamacije

  • Reklamacija na ispravnost dela, u garantnom roku, neće biti razmatrana bez otpremnice koju ćete dobiti uz isporučeni deo.
  • Kupac gubi pravo na reklamaciju ako je došlo do oštećenja krivicom kupca, nestručnom montažom ili na drugi način nezavisan od uticaja proizvođača ili prodavca.
  • Odgovor na reklamaciju – opravdanost ili ne, dobićete u roku od osam dana od prispeća reklamiranog dela.Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana,odnosno 30 dana ako se radi o tehni;koj robi.
  • U slučaju opravdanosti reklamacije, u zamenu za reklamirani deo ,dobićete novi ili će se izvršiti povraćaj novca u slučaju neraspoloživosti dela u datom trenutku.

Pored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Pretpostavlja se da je roba saobrazna Ugovoru: 

  • ako odgovara opisu koji je dao Prodavac, i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Kupcu kao uzorak ili model;
  • ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja;
  • ako po kvalitetu odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Reklamaciju na nesaobraznost kupac može izjaviti u roku od 2 godine od dana kupovine proizvoda ili prijema robe, uz originalan račun ili bilo koji drugi dokaz o kupovini.

Reklamaciju možete izjaviti:

  • pisanim putem, preko Obrasca za reklamaciju koji se može preuzeti kao trajni nosač zapisa dostupnom na sajtu OBRAZAC, uz istovremeno dostavljanje robe Prodavcu koja je predmet kupoprodaje i uz originalan primerak računa.

Odmah po prijemu reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i istovremeno Vas obavestiti o broju pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u Evidenciji primljenih reklamacija.

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. 

Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, Kupac ima pravo da bira između otklanjanja nedostataka, zamene za isti ili drugi artikal i povrata novca.

Drugi artikal za koji se vrši zamena mora biti iste ili veće vrednosti, uz doplatu.

Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca, Kupac može da zahteva umenjenje cene ili da izjavi da raskida Ugovor. U zavisnosti od zahteva Kupca, Prodavac je dužan da celokupan iznos kupoprodajne cene ili deo cene za koju se prihvati umenjenje od strane Prodavca, vrati Kupcu u roku od 14 dana.

Kupac takođe ima pravo da raskine Ugovor ukoliko Prodavac ne otkloni nesaobraznost robe u utvrđenom roku.

Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid Ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.

Troškove povrata robe prema Prodavcu u slučaju reklamacije snosi Prodavac. 

Povrat i zamena robe

Klijent ima pravo da zahteva zamenu robe iz originalne porudžbenice. U ovom slučaju, neophodno je da se dostavi zahtev elektronskom poštom na prodaja@autodragstor.rs

Uslovi:

Zahtev za zamenu proizvoda se vrši u pisanoj formi, najkasnije 7 radnih dana od dana prijema porudžbine. Zahtev mora da sadrži broj porudžbine i broj artikala, za koje klijent želi da zameni artikle ili odgovarajuće veličine.

Artikli se moraju vratiti u očuvanom, originalnom pakovanju sa originalnim oznakama, u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Autodragstora: fakture, priznanice, garantni list (ukoliko postoji).

Klijent treba da se dogovori sa predstavnikom Autodragstor-a ili da se pismeno izjasni o promeni adrese na koju želi da se dostave artikli, ukoliko se razlikuje od originalne.

Klijent plaća sve troškove transporta prilikom zamene porudžbine i povrat artikala na adresu Autodragstor-a i dostavu novih artikala.

Pri otkazu poručene, a plaćene robe ili vraćanju isporučene robe, ukoliko kupac želi povrat novca, dužan je da Autodragstor-u dostavi: broj porudžbenice, broj tekućeg računa na koji treba izvršiti povrat sredstava, lične podatke naručioca i vlasnika računa. Ove podatke možete poslati elektronskom poštom na prodaja@autodragstor.rs ili u pisanom obliku uz vraćenu porudžbinu.

Uslovi kupovine

Porudžbina putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „U KORPU". Prilikom sastavljanja porudžbine potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke. Nakon toga dobićete automatsku e-mail potvrdu porudžbine, a kontaktiraćemo Vas samo u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo.

Trudimo se da stanje artikala na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ. Ukoliko se dogodi ovakav slučaj, naša prodajna služba će Vas o tome obavestiti i ponuditi Vam alternativu.

Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom Daily Express kurirske službe.

Kupljeni proizvodi se plaćaju gotovinom prilikom preuzimanja. Troškovi transporta će Vam biti uračunati u cenu i kurirska služba ih neće ,prilikom dostave ,dodatno naplaćivati.

Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće u roku od 3 do 6 radnih dana od dana potvrđivanja porudžbine (status: Obrada) ,ako se trazeni artikal ne nalazi na lageru ili 2 radna dana ako se nalazi.

Pre dostave porudžbine, kurirska služba će Vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave ako Vas ne nađe na adresi.

Dan ranije pre isporuke dobicete još jedan email sa statusom Poslato i SMS poruku.

Pravo na odustanak od kupovine

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – kupac  ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34   i 35. ovog zakona.U slučaju raskida ugovora, kupac je u obavezi da to učini na obrascu za raskid ugovora.

Obrazac za raskid ugovora dostupan je na sajtu prodavca  OBRAZAC i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.

Izjava o raskidu ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.

U slučaju raskida ugovora kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom prodavac nije u obavezi da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret prodavca.

U slučaju raskida ugovora od strane kupca u navedenom roku, prodavac je dužan da kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave kupca o raskidu ugovora, pod uslovom da je kupac u navedenom roku vratio robu prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U slučaju povrata robe u napred navedenom roku, kupcu će na račun koji je naznačio u obrascu, biti vraćen novac, bez obzira na način na koji je kupac izvršio plaćanje robe.