You are here

Isporuka

  • Rok isporuke

ROK ISPORUKE JE 2 DANA, ako se traženi proizvod nalazi na lageru, odnosno 3-6 RADNIH DANA ukoliko je potrebno da poručimo traženi proizvod. Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu, te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da je za određene artikle potrebno da čekate duže od navedenog roka, obavestićemo Vas putem mejla ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.

Naručene proizvode će na Vašu kućnu adresu doneti kurir. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom D Express se vrši na terotoriji R. Srbije bez Kosova.

Za poručene proizvode naplaćuju se dodatni troškovi isporuke koji se automatski dodaju na iznos Vaše porudžbine.

  • Cena dostave
  •  
  • Do 1kg cena dostave je 210,00 RSD
  • Od 1-2kg cena dostave je 250,00 RSD
  • Od 2-5kg cena dostave je 280,00 RSD
  • Od 5-10kg cena dostave je 350,00 RSD
  • Od 10-20kg cena dostave je 400,00 RSD
  • Od 20-30kg cena dostave je 550,00 RSD
  • Nakon 30kg svaki naredni kg se obracunava 18,00 RSD
  • Cena dostave šoferšajbni zbog povećanog rizika iznosi 720,00 RSD     

Dostava pošiljke  

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da, u tom periodu, obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da  pregledate paket- da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod neispravan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.Ako primetite oštecenje kada ste vec preuzeli pošiljku i kada je kurir otišao,dužni ste da u roku od 24h pozovete kurira i sa njim napravite zapisnik o oštećenju robe.Posle isteka roka od 24h nije moguća reklamacija.

Ukoliko je pošiljka, naizgled, bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ako ste pri kupovini odabrali opciju "plaćanje pouzećem",dužni ste da kuriru platite navedeni iznos..

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

  • Praćenje posiljaka

Mogucnost praćenja Vaše pošiljke imate pomoću sledeceg linka gde unosite broj pošiljke

http://www.dailyexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka/