You are here

Često postavljanja pitanja (ČPP)

  • Kako se kupuje
  • Kako se plaća
  • Kupovina i plaćanje iz inostranstva
  • Kako se isporučuje
  • Garancija
  • Povrat i zamena robe
  • Uslovi kupovine

      

Kako se kupuje?

 

  • Pronađite proizvod koji želite da naručite                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Iz našeg kataloga proizvoda ili uz pomoć pretraživača, pronađite proizvod koji želite da kupite.Radi bolje pretrage podelili smo naš prodajni asortiman po kategorijama.                                                                                                                                                                                                                .

  • Dodajte proizvod u korpu 

Dodajte željeni proizvod u svoju korpu klikom na dugme "U korpu" koje se nalazi u desnom donjem uglu kartice proizvoda (u katalogu proizvoda) ili u dnu opisa proizvoda (kada je otvorena strana proizvod). Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na dugme "Nastavite kupovinu" i ponavljajte postupak sve dok ne dodate u korpu sve proizvode koje želite da kupite.

  • Naručite proizvod

Kada proverite da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, kliknite na dugme "Blagajna". Ovde će Vam izaći forma gde treba da upišete Vaše podatke za isporuku proizvoda, možete da vidite koliko će Vas koštati narudžbina ako iskoristite kupon kod, bodove za popust, sa troškovima dostave (ukoliko ih ima), te kolika je ukupna svota koju treba da platite po preuzimanju narudžbine. 

Ukoliko niste prijavljeni na sajt pojaviće Vam se forma za registraciju, koju takođe treba ispuniti. Kada ste završili popunjavanje forme, kliknite na "Sledeći korak".

Ukoliko želite da izbrišete neki proizvod iz korpe, štiklirajte kolonu "Briši" i stisnite na "Osveži". Ako želite da povećate količinu proizvoda, u koloni "Količina" povećajte broj sa 1 na željenu količinu, pa potom pritisnite dugme "Osveži korpu".

  • Potvrda porudžbine

Na Vašem ekranu ćete videti podatke i sumu. Potvrdite ukoliko je sve ispravno.

Na email koji ste upisali pri prijavi za online kupovinu i koji ćete u budućnosti uvek koristiti pri kupovini,dobicete potvrdu o obavljenoj kupovini i na taj način možete biti sigurni da je porudžbina uspešno obavljena i prosleđena do nas.

Ako ste se i registrovali prilikom kupovine, onda ćete dobiti i mejl sa podacima za prijavu, koje koristite za svaku narednu kupovinu.

U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas na mobilni telefon koji ste ostavili pri registraciji, a ako Vas ne nađemo, poslaćemo Vam e-mail.

  • Isporuka

Nakon uspešno obrađene porudžbine sledi slanje robe na upisanu adresu. Dan ranije, pre isporuke ,Vam šaljemo email i sms poruku gde ćete dobiti obaveštenje da je paket poslat i kada možete da ga očekujete. U 90% slučajeva roba stiže idućeg dana kada je poslata od nas, sve ostalo zavisi od kurirske službe, odnosno praznika ili neradnih dana.

Načini plaćanja

 

  • Plaćanje virmanskom uplatnicom na naš žiro-račun

Ako želite da izvršite plaćanje virmanskom uplatnicom, molimo Vas da u krajnjem koraku „Blagajna“ u polje „Komentar narudžbe“ navedete ovaj podatak zajedno sa Vašim PIB brojem, nazivom firme i  tačnom adresom,tj. ime,prezime i adresu stanovanja, ako ste fizičko lice.

Nakom primanja Vaše porudžbine i utvrđivanja načina dostave, dobićete mailom ukupan iznos poručenih artikala zajedno sa troškovima ispruke.

To je automatski generisan e-mail, pre nego što smo proverili da li trenutno traženih artikala ima u odgovarajučoj količini na skladištu.

Molimo da ne plaćate pre nego što Vam potvrdimo porudžbinu u drugom mailu.

Na Vaš zahtev Vam se može izdati predračun. Sve što je potrebno je da u email-u pošaljete pismeni zahtev prodavcu sa brojem porudžbe na prodaja@autodragstor.rs

Ukoliko posle 5 radnih dana, nakon tog drugog email-a, na našem računu ne evidentiramo Vašu uplatu, smatraćemo da ste odustali od porudžbe.

Da bi smo ubrzali postupak provere uplate i slanje poručenih artikala na Vašu adresu ,molimo Vas da nam dostavite dokaz o uplati putem email-a (skeniranu uplatnicu ili elektronsku potvrdu banke).

Podaci koje treba upisati na virman su sledeći:

Primalac: Autoplaneta doo,Bulevar Mihajla Pupina 49/6,11070 Novi Beograd

Svrha uplate: Autodragstor, broj Vaše porudžbe

Broj računa: 220-130344-67, poziv na broj: broj Vaše porudžbe

Uslovi i kupovina iz inostranstva                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

  • ako se odlučite za kupovinu robe kod nas, obezbedićemo Vam povrat PDV-a (poreza).
  •  poštarina je visoka kada se salje za inostranstvo ,pa je najbolja praksa da se roba šalje nekome u Srbiji (rođak, prijatelj) ,a kasnije da se samostalno organizujete oko prevoza ili da lično dođete kod nas, ukoliko ste u mogućnosti.
  •  u izradi je sistem za plaćanje putem kartica, trenutno je robu moguće platiti lično ili uplatom na nas devizni račun.
  • Povraćaj PDV-a za strane državljane

Potreban je obrazac REF 4 koji kupac dobija prilikom plaćanja robe u našoj prodavnici u tri primerka.

Obrazac REF 4 je namenjen ispisu formulara za povraćaj poreza za strane kupce na Obrascu REF 4.

Prilikom plaćanja robe, kupac plaća iznos u celosti, tj. sa PDV-om.

Kupac je obavezan da prilikom prelaska granice tj. izlaska iz naše zemlje ,overi REF 4 obrazac na carini, u periodu od 3 meseca od datuma kupovine.

U vremenskom periodu od šest meseci, od datuma kupovine, kupac, ukoliko želi da povrati PDV ,mora ući u zemlju i donese 1 overen primerak (1 primerak zadržava carina, drugi je za kupca) u prodavnicu u kojoj je obavljena kupovina. Prodavac će vratiti novac za celokupni iznos pdv-a.

Kupac je obavezan, da se pre svog dolaska ,najavi par dana ranije prodavnici u kojoj je izdat REF 4 obrazac, putem e-mejla ili telefonom. Tom prilikom, potrebno je da radnji pošalje sken svog pasoša i overen REF 4 obrazac od strane carine, radi provere.

Minimalni iznos vrednosti kupljene robe za koju se može izdati REF 4 obrazac je 150 eura, obračunat na dan kupovine po važećem kursu NBS.

Preuzmi obrazac REF 4

Isporuka

 

  • Rok isporuke

ROK ISPORUKE JE 2 DANA, ako se traženi proizvod nalazi na lageru, odnosno 3-6 RADNIH DANA ,ukoliko je potrebno da poručimo traženi proizvod. Svi artikli nisu dostupni u svakom momentu, te se rok isporuke može produžiti. U slučaju da je za određene artikle potrebno da čekate duže od navedenog roka, obavestićemo Vas putem mejla ili telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.

Naručene proizvode će na Vašu kućnu adresu doneti kurir. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom D Express se vrši na terotoriji R. Srbije bez Kosova.

Za poručene proizvode naplaćuju se dodatni troškovi isporuke koji se automatski dodaju na iznos Vaše porudžbine.

  • U nastavku možete videti cene dostave                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  • Do 1kg cena dostave je 210,00 RSD
  • Od 1-2kg cena dostave je 250,00 RSD
  • Od 2-5kg cena dostave je 280,00 RSD
  • Od 5-10kg cena dostave je 350,00 RSD
  • Od 10-20kg cena dostave je 400,00 RSD
  • Od 20-30kg cena dostave je 550,00 RSD
  • Nakon 30kg svaki naredni kg se obracunava 18,00 RSD
  • Cena dostave šoferšajbni zbog povećanog rizika iznosi 720,00 RSD                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
  • Dostava pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo Vas da, u tom periodu, obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da  pregledate paket- da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod neispravan, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.Ako primetite oštecenje kada ste vec preuzeli pošiljku i kada je kurir otišao,dužni ste da u roku od 24h pozovete kurira i sa njim napravite zapisnik o oštećenju robe.Posle isteka roka od 24h nije moguća reklamacija.

Ukoliko je pošiljka, naizgled, bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ako ste pri kupovini odabrali opciju "plaćanje pouzećem",dužni ste da kuriru platite navedeni iznos..

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

  • Praćenje posiljaka

Mogucnost praćenja Vaše pošiljke imate pomoću sledeceg linka gde unosite broj pošiljke

http://www.dailyexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka/

Garancija

 

  •  Garantni rok za većinu delova je od 6 - 12 meseci, a za pojedine i do 24 meseca.
  •  Reklamacija na ispravnost dela, u garantnom roku, neće biti razmatrana bez otpremnice koju ćete dobiti uz isporučeni deo.
  • Kupac gubi pravo na reklamaciju ako je došlo do oštećenja krivicom kupca, nestručnom montažom ili na drugi način nezavisan od uticaja proizvođača ili prodavca.
  • Odgovor na reklamaciju – opravdanost ili ne, dobićete u roku od sedam  dana od prispeća reklamiranog dela.
  •  U slučaju opravdanosti reklamacije, u zamenu za reklamirani deo ,dobićete novi ili će se izvršiti povraćaj novca u slučaju neraspoloživosti dela u datom trenutku.
  • Troškove slanja reklamiranog dela snosi kupac, a u slučaju prihvatanja reklamacije, troškove dostave novog dela (u zamenu reklamiranog) snosi AUTODRAGSTOR.

Povrat i zamena robe

 

Klijent ima pravo da zahteva zamenu robe iz originalne porudžbenice. U ovom slučaju, neophodno je da se dostavi zahtev elektronskom poštom na prodaja@autodragstor.rs

Uslovi:

Zahtev za zamenu proizvoda se vrši u pisanoj formi, najkasnije 7 radnih dana od dana prijema porudžbine. Zahtev mora da sadrži broj porudžbine i broj artikala, za koje klijent želi da zameni artikle ili odgovarajuće veličine.

Artikli se moraju vratiti u očuvanom, originalnom pakovanju sa originalnim oznakama, u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Autodragstora: fakture, priznanice, garantni list (ukoliko postoji).

Klijent treba da se dogovori sa predstavnikom Autodragstor-a ili da se pismeno izjasni o promeni adrese na koju želi da se dostave artikli, ukoliko se razlikuje od originalne.

Klijent plaća sve troškove transporta prilikom zamene porudžbine i povrat artikala na adresu Autodragstor-a i dostavu novih artikala.

Pri otkazu poručene, a plaćene robe ili vraćanju isporučene robe, ukoliko kupac želi povrat novca, dužan je da Autodragstor-u dostavi: broj porudžbenice, broj tekućeg računa na koji treba izvršiti povrat sredstava, lične podatke naručioca i vlasnika računa. Ove podatke možete poslati elektronskom poštom na prodaja@autodragstor.rs ili u pisanom obliku uz vraćenu porudžbinu.

Uslovi kupovine

Porudžbina putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „U KORPU". Prilikom sastavljanja porudžbine potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke. Nakon toga dobićete automatsku e-mail potvrdu porudžbine, a kontaktiraćemo Vas samo u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo.

Trudimo se da stanje artikala na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ. Ukoliko se dogodi ovakav slučaj, naša prodajna služba će Vas o tome obavestiti i ponuditi Vam alternativu.

Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom Daily Express kurirske službe. 

Kupljeni proizvodi se plaćaju gotovinom prilikom preuzimanja. Troškovi transporta će Vam biti uračunati u cenu i kurirska služba ih neće ,prilikom dostave ,dodatno naplaćivati.

Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće u roku od 3 do 6 radnih dana od dana potvrđivanja porudžbine (status: Obrada) ,ako se trazeni artikal ne nalazi na lageru ili 2 radna dana ako se nalazi.

Pre dostave porudžbine, kurirska služba će Vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave ako Vas ne nađe na adresi.

Dan ranije pre isporuke dobicete još jedan email sa statusom Poslato i SMS poruku. 

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo da ga reklamirate u roku od 7 dana od dana preuzimanja. U tom slučaju će Vam biti isporučen drugi, ispravan proizvod ili će Vam biti vraćen novac.

Da biste ostvarili ovo pravo, prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži u kojoj je i isporučena.

U slučaju povraćaja ,Vi snosite troškove transporta robe.

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA KUPACA

Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.autodragstor.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.autodragstor.rs kupuje proizvode.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod u roku od 7 dana od dana isporuke.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana, kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
-da proizvod koji reklamira vrati u originalnom pakovanju u kome mu je isporučen.

Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3 ovog pravilnika;
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili prilikom nestrucne ugradnje;
- promenio odluku o izboru atrikla nakon što mu je porudžbina poslata.

Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;

- zamenu kupljenog proizvoda za neki drugi;
- vraćanje iznosa plaćene cene.

Član 8

- Ukoliko je do greške pri isporuci došlo sa naše strane, mi snosimo troškove transporta.
- Ukoliko je došlo do oštećenja pri transportu, kurirska služba je zadužena da sačini zapisnik (insistirajte na tome). Mi snosimo troškove transporta.
- Ukoliko se radi o želji kupca za zamenom proizvoda ili povratom novca, troškove transporta snosi kupac.

Član 9

Tek kada se proizvod ponovo vrati kod nas od strane kupca (zamena ili povrat), kupcu tada novac uplaćujemo na račun. Rok za isplatu je 5 radnih dana od prijema robe.

Član 10
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.